22 Kasım 2012 Perşembe

H.Yağmur Niğde'de (2012) "Yılın Öğretmeni" seçildi

Milli Eğitim Bakanlığı 24 Kasım Öğretmenler Günü'nde "Öğretmen Mesleğinde Fark Yaratanlar" başlığı ile yayımlandığı genelge ile "Yılın Öğretmeni" Niğde’nin Alay Kasabası İlkokulu'nda Sınıf öğretmeni olarak görev yapan Hatice Yağmur seçildi.


Ben bardağı her haliyle dolu görebilen (ya havayla ya da içecekle), tohum eken, insan yetiştiren bir suretim ben Hatice Öğretmenim...
Kalem tutamaz diyenlerin inadına 'Eli kalem tutanların' sitesi  DefterK.com ailesinin bir üyesiyim...
Ben eğitim ordusuna dört tane pırlanta gibi nefer yetiştirmiş, sevgi, hoşgörü ve umudun huzurun her daim demlendiği bir ailenin eseriyim...
Ben öğretmenim… Hatice Öğretmen…

*******************************
******************************* 

4 yorum:

  1. işini hakkıyla yapan öğretmenleri gerçekten her türlü takdiri hak ediyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.
      Hayırlı günler dileğiyle.

      Sil
  2. ağlayarak okudum hem öğretmen çocuğu hem de öğretmen annesi olarak... teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.
      Hayırlı günler dileğiyle.

      Sil