7 Kasım 2012 Çarşamba

Aranır oldu dostun yitik eli / Kazim Memiç

Aranır oldu dostun yitik eli
Anılar çağrışımı bildi bileli.
Kazim Memiç
24. 12. 1981

Değerli öğretmen arkadaşım şair ve yazar Kazim Memiç'in benim için kaleme aldığı şiirinin el yazısı fotokopisini sunuyorum.

"Şiir yazılmaz; şiir kendini yazdırır."
"Şiir yazmak için uğraşım yok. Bir şeyler söylemem gerektiğimde söylerim. Sınrlamam dilimi. Kurallara da bağlı kalmam. Dilde şirrselliği ararım. Düzyazının insan ruhunu okşayanı ilgilendirir beni." diyen arkadaşımın şiirini arşivden çıkarırken, şiir benim için yazıldığı için bir yorum yazamıyorum ancak 30 yıl sonra tekrar teşekkür ediyorum.
S. Gencal
07. 11. 2012



Sabahattin Gencal

2 yorum:

  1. Merhabalar Sabahattin Hocam,

    Önce değerli öğretmen arkadaşınız şair ve yazar Kazım Memiç'in kalemine ve yüreğine şükranlarımı sunarım. Ne güzel yazmış. "Yaşamak, ölmek demektir bence / Ölmek, kalmak demektir sonsuza / Para pul hepsi işkence..." Yaşam, ölüm, para ile pul bundan daha güzel anlatılamazdı. Sayın Kazım hocam da en güzel şekliyle anlatmış.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey Kardeşim,
      Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.
      Kazim Bey övgüye değer bir şair ve yazardır.
      Hayırlı günlet dileğiyle.

      Sil