3 Haziran 2012 Pazar

Can Ellerinden Gelmişem / Erzurumlu İbrahim Hakkı Hazretleri


Can ellerinden gelmişem
Fani mekanı neylerem
Ol mülke meylim salmışam
Ben bu cihanı neylerem

Aşkın şarabın içmişem
Dil gülşenine göçmüşem
Ben varlığımdan geçmişem
Namu nişanı Neylerem

Dünyaya geldim gitmeye
ilmiyle hilme yetmeye
aşk ile an seyretmeye
ben inü arı neylerem

Dilden dile bin terceman
varken ne söyler bu lisan
Çün canu dil-dir hem-zeman
Nutku   beyanı neylerem

Hakkı Cemii Halkı dan
Müstağniyem Billahi ben
Hallakı alem var iken
Halk-ı zamanı neylerem 

Erzurumlu İbrahim Hakkı Hazretleri

2 yorum:

  1. Merhabalar,

    İnsanın varoluş hikmeti her şeyden önce Rabb'ini tanıma ve O'na kul olmaktır. O halde insan hayatı boyunca yaratanını tanımak ve O'nun rızası doğrultusunda yaşamak için gayret etmelidir.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey Kardeşim,
      Tekrar ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.
      Yorumunuza katılıyorum.
      Hayırlı günler dileğiyle.

      Sil