21 Mart 2012 Çarşamba

Yunus Emrem / Sabahattin Gencal

Yunus Emrem

Yunus Emrem, Dervişim,
Seni düşte görmüşüm.
Bayıldım sözlerine
Nur saçan gözlerine.

İzinden geliyorum 
İçimden söylüyorum.
Odunlar doğru olsun  
Gönüllere nur dolsun.

Gezemem diyar diyar      
Olmasam da bahtiyar.      
                   İnsanlar güzel olsun                             
Kalplere Hak dolsun.

Uzakta arıyorum
Kendime şaşıyorum.  
Herkes özüne baksın   
Allah nurunu yaksın.

Yunus Emrem, Dervişim,
Seni bende görmüşüm.  
Uyandım sözlerine   
Dalıyorum derine.

Gencal  da garip oldu    
                 Sırrı bekleyip durdu.                  
Koruklar helva olsun   
İnsan huzura doysun.

Sabahattin Gencal
***************************
***************************

8 yorum:

  1. Merhabalar Sabahattin Hocam,

    Gencal mahlasıyla Yunus Emre'ye yazılmış bu güzelleme karşısında söylenecek tek bir şey var: Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar diler, bu tür çalışmalarınızın da devamını dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey Kardeşim,
      Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim
      Hayırlı günler dileğiyle.

      Sil
  2. Yunuz Emre'ye Yunus Emrece bir şiir olmuş.
    Ne de hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.
      Hayırlı günler dileğiyle.

      Sil
  3. çok güzel şiir severim yunus emrenin şiirlerini elinize emeginize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.
      Hayırlı günler dileğiyle.

      Sil
  4. ÖĞRETMENİM ELLERİNİZE SAĞLIK.
    ÇOK MANALI PAYLAŞIM
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.
      Hayırlı günler dileğiyle.

      Sil