26 Kasım 2011 Cumartesi

Karakızın Sürprizi / Fuat Gencal



Bugün çok neşeliyim. Çünkü Karakızım bana süpriz yaptı. 
Kattı önüne 14 tane civciv çıktı kapının önüne geldi.

Bundan yaklaşık 1 ay önce çok rüzgâr olduğu bir gün köpeğim zincirden kurtulmuş ve tavuklara saldırmıştı. Hatta bir tanesinide öldürmüştü. O kadar üzülmüştüm ki... O zaman bir tavuğumda kaybolmuştu. 

Karakız dediğim tavuğum kaybolmuştu. Karakızı ben büyütmüştüm. 
Yumurtasını Erzurum'dan getirtip civciv olarak ben yetiştirmiştim. 
O kadar iyi bir tavuk olmuştuki haftanın 7 günü, yani neredeyse hergün yumurtluyordu.

İşte karakızım o gün kaybolmuştu. 
Ne kadar aradımsa bulamamıştım. 
Ormanları bile aramıştık: ama Karakızı bulamamıştık.

2 yorum:

  1. Merhabalar Sabahattin Hocam,

    Bloğu okudum. Gerçekten çok ilginç bir olay. Hatta oğlunuzun sitesine yöneldim ve devamını orada tamamlayarak bir yorum da ona yazmıştım.

    Ben karakıza maşallah diyorum, nazar değmesin. Karakız kayboluyor aradan bir zaman geçiyor ve civcivleri ile tekrar kümesine dönüyor.

    Demek ki, tavuklar da köpekler gibi sadık hayvanlarmış...

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Recep Bey Kardeşim,
    Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.
    Hayırlı günler dileğiyle.

    YanıtlaSil