10 Kasım 2011 Perşembe

Damla / Atatürk Özel Sayısı

       İstiklâl Marşı 
      
       Sunuş, (S. Gencal)

       Sabahattin Gencal'ın yazılarından... 
     *******************************






  • TC Anayasasına Atatürkle ilgili maddeler
  • Atatürk özel köşesi


    • 2 yorum:

      1. Merhaba Sabahattin bey.Gezi blog sayfamdaki takipçilerin içinde sizin adınızı görünce şaşırdım çünkü herkes yemek sayfamı takip ediyor,bu sayfaya giren pek olmuyor. Ben de bu sayfamda ülkemin tarihi ve doğal güzelliklerini,müzelerini,gezilip görülecek yerlerini paylaşmaya çalışıyorum.Sizin adınızı görünce de merak ederek girdim ve sayfanızı inceledim. Gerçekten çok güzel bir blog,gönlünüze sağlık. Ben de emekli bir öğretmenim.Boş durmamak adına birşeylerle uğraşıyorum.Bu sayfalarımı da bu nedenle açtım.Ben de sizin sayfanızı izlemeye aldım,çünkü gerçekten çok güzel paylaşımlarınız var. Saygılarımla.

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Merhaba,
          Ziyaretiniz, yorumunuz ve iltifatınız için teşekkür ederim.
          Hayırlı günler dileğiyle.

          Sil