24 Haziran 2011 Cuma

Açık teşekkür / Sabahattin Gencal

.....

Halk Yunus için Mevlana'ya “ Manevi konakların hangisinin önüne vardıysam bir Türkmen kocasının izini buldum, onu geçemedim.” dedirtmiştir.

Bir buluşmalarında Yunus, Mevlana'ya: Mesnevi'yi çok uzun yazmışsın, ben olsam şu söze sığdırırdım hepsini:

''Ete kemiğe büründüm, Yunus diye göründüm'' der.
*
Değerli okuyucularımız,

Damla'da, Haziran ayı boyunca Yunus Emre ile ilgili yazılara yer verdik. Sevgi ve hoşgörü sembolü Yunus Emre’yi değil bir ayda, bin ayda bile tam olarak anlatamayız. Yunus’un özüne varalım yeter. Yunus Emre, yukarıda yazıldığı üzere Mesnevi'yi bir cümle ile özetlemiştir. Tıpkı bunun gibi şair ve yazar Recep Altun Yunus Emre’yi bir kıtada özetlemiştir.(Yukarıda) 
Bu arada Damla’nın iyi ve doğru yolda olduğuna işaret ederek sevap kazanıldığını belirtmiştir. (aşağıda)
İnşallah sevap kazanmışızdır. Bu sevabı tüm okuyucu kardeşlerimizle paylaşıyorum. Recep Bey Kardeşimize de açıkça, şahsım ve damla okuyucuları adına teşekkür ediyorum..
Recep Altun (YazBlogcu) yalnız bloglarındaki (Değirmenden Mektup Var) yazılarıyla değil, yorumlarıyla da yararlı olmaya çalışmaktadır. Allah (cc) kendisinden razı olsun.
Damla Temmuzun ilk haftasından bitecek olan Yunus Emre Özel Sayısından sonra da inşallah damlamaya devam edecektir.
Damla siz değerli okuyucular sayesinde güç kazanmıştır. Bize gönül gücü veren, bize katkı sağlayan siz değerli okuyuculara da çok teşekkür ederim.
Hayırlı günler dileğiyle .

Sabahattin Gencal
( Emekli öğretmen)


4 yorum:

  1. Merhabalar Sabahattin Hocam,

    Açık Teşekkür bloğunuzu emin olun yeni gördüm. Kaçırmışım. Geç te olsa fark ettim.

    Ben çok teşekkür ederim sayın hocam.
    Hayırlı günler dileklerimle beraber sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Recep Bey kardeşim,
    Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.
    Damla'ya yorumlarınızla da katkı sağlıyorsunuz, ayrıca beni teşvik etmiş oluyorsunuz. Allah razı olsun.
    Hayırlı günler dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. Sabahattin Hocam,
    Öğretmenler gününüz kulu olsun.
    Nice yıllar dilerim, sağlık ve esenlikle...

    Saygılarımla,

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Esmir,
    Kutlama iletiniz için teşekkür ederim.
    Sizlere de nice esenlik dolu yıllar dilerim.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil