3 Mayıs 2011 Salı

Şiir Sevgisi




 

Şiir Sevgisi (dinle)

ŞİİR SEVGİSİ

Şairler anlatmışlar
Şiirin ne olduğunu

Bize ekleyecek ne kaldı
Olsa, olsa deriz ki

Şiir sevgidir
Şair sevgili

Sevinir şair
Hisseder okuyanın sevdiğini

Elbette okuyanın
Bunlar deli saçması deme hakkı da var

Bir şey daha var ki
Okuyan anladığı kadar sever şiiri

İbrahim Güngör, Edebiyat Dergisi



Şiir Sevgisi

Yaşam verir sevdalara,
Akış sağlar duygulara.
Baktım her tür insanlara,
Şiiri sevmeyen görmedim.

Şair insan bir başkadır,
Sevgiye anlam katandır.
Herkes biraz duygusaldır,
Şiiri sevmeyen görmedim.

Hayatın içinden geldim,
Elli senedir izledim.
Balı sevmeyini gördüm,
Şiiri sevmeyen görmedim.

Şiire aşıktır gönüller,
Kimi okur, kimi dinler.
Kimi yazar, kimi söyler,
Şiiri sevmeyen görmedim.

Şairler hassas insanlar,
Umursamaz olamazlar.
Başını kesseler yazarlar,
Şiiri sevmeyen görmedim.

Şiir gönüller ilacı,
Güfte,müziğin baş tacı.
Kimi tatlı, kimi acı,
Şiiri sevmeyen görmedim.

Düşündürür ve söyletir,
Gerçeği yansıtır ağlatır.
İnsanı yaşama bağlatır,
Şiiri sevmeyen görmedim.

Şiirdir ninni,uyuturlar,
Şiirle biter mektuplar.
Mezar taşına yazarlar,
Şiiri sevmeyen görmedim...
 
Atabay Güveloğlu

Siir Sevgisi

Kim baktıysa sana seven gözlerle
Hiçbiri benim gördüğümü görmedi
Baştan başa Aşk oldum
Şiirsel yolculuklarda
Teselliler, ümitlerimin yeri oldu
Nefret-i ise inkârdayım
Ne darbeler yemiş şu kalbim
Hep sevgiyle atacak
Tik tak, tik tak...
 
Yurdagül Kurnaz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder