22 Kasım 2010 Pazartesi

Sabahattin Gencal'a plaket verildi


Bahçecikte 24 Kasım 2009 Öğretmenler Günü Etkinliği

Öğretmenler Günü, Bahçecik Kültür ve Dayanışma Derneği, Okul Aile Birliği Derneği ve Öğrenci Velileri Dayanışma Derneği ortaklaşa bir etkinlik olarak 23. 11. 2009’da İlköğretim Okulu Salonunda kutlandı.

Zeynep Ultav ( merhume) anıldı. Emekli İlkokul Müdürü Avni Gülener, İlkokul Müdürü Ramazan Bostancı (merhum), Öğretmen Muharrem Tuna (merhum), Bahçecik Ortaokul müdürü ve öğretmeni emekli Sabahattin Gencal,  Halen görev yapmakta olan  7. Boru İlköğretim Okulu Müdürü Müfit Gündüz ve Bahçecik İlköğretim Okulu Müdürü Eyüp Arslan'a Bahçecik'e katkıları için plaket verildi. Okulun tüm öğretmenlerine birer gül ve hediye verildi.



Bahçecik, 23. 11. 2009 , Emekli Öğretmen Sabahattin Gencal 7. Boru İlköğretim Okulu Müdürü Müfit Gündüz ve Türk Eğitim Sen Kocaeli Başkanı Süleyman Pekin’in arasında


Sabahattin Gencal ve Süleyman Pekin

23 Kasım 2009’da Bahçecik İlköğretim Okulu salonunda yapılan etkinlikte Emekli Öğretmen Sabahattin Gencal’a plaketini öğrencisi, Türk Eğitin Sen Kocaeli Başkanı Süleyman Pekin  verdi.

Emekli öğretmen Sabahattin Gencal Bahçecik ortaokulundan mezun öğrencileriyle


Emekli Öğretmen Sabahattin Gencal 1975 - 1986 yılları arasında Bahçecik Ortaokulunda okul müdürü ve Türkçe öğretmeni olarak görev yaptı. Çeyrek asır sonra bile unutulmadı ve kendisine Bahçecik’e katkılarından ötürü plaket verildi. Plaket verilme töreninde öğrencileri çevresinde halkalandı.

Sabahattin Gencal yaptığı konuşmada bir yazısından alıntı yaparak kendini de tanıttı. Bahçecikte çalıştığı dönemde Kocaeli Valiliğince takdirname ile ödüllendirildiğinde bile bu kadar heyecan duymadığını belirtti. Öğrencileri ile  Bahçecik'lilerle gurur duyduğunu sözlerine ekledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder